知艾舍

一幅美的图片能让人思绪良久
Cry Me Out - Pixie Lott

莫西顾:

      Pixie Lott是英国年轻的创作女歌手,2008年与环球音乐旗下的Mercury Records签约,并在2009年推出首张专辑《Turn it up》。浑厚饱满的声音,高音强势有力,浑厚略带嘶哑的声线,歌曲中充沛的感情让人很难想象到这首歌居然出自一位90后。


歌词:


I got your emails
我曾收到你的邮件   
You just don't get females
你说你还没有女伴   
Now, do you? 
现在呢?是否也一样   
What's in the heart
在你心中的那个人   
Is not on your head
你还没有忘记   
Anywhere
无论在哪里都没有   
Mate, you're too late
伙伴 ,你来得太晚了   
And your weren't worth the wait
并且你一直不值得去等待   
Now, were you? 
现在呢?你值得去等待了吗?   
It's out of my hands
我的感情已经不受我控制   
Since you blew your last chance
自从你放走了你最后的机会   
When you played me
当你玩弄了我的感情以后   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
The tears that I'll fall
我掉下的眼泪   
Mean nothing at all
什么也不代表   
It's time to get over yourself
现在是时候忘记你了   
Baby, you ain't all that
亲爱的,你并不是所有   
Maybe, there's no way back
也许,已经没有回去的路了   
You can keep talking
你还在前行   
But, baby, I'm walking away
但是,亲爱的,我已经走远   
When I found out
过去当我发现   
How you messed me about
你对我是那么不认真   
I was broken
我的心碎了   
Back then I believed you
但是我依然相信你   
Now, I don't need you
现在,我已经不需要你   
No more
再也不需要   
The pick on your phone
你手机的来电   
Proves you weren't alone
表明你并不孤单   
She was with you, yeah
她和你在一起,   
Now, I couldn't care
现在我并不关心这个   
That you weren't aware
然而你却未意识到   
We're through
我们的关系已经结束   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
The tears that I'll fall
我掉下的眼泪   
Mean nothing at all
什么也不代表   
It's time to get over yourself
现在是时候忘记你了   
Baby, you ain't all that
亲爱的,你并不是所有   
Maybe, there's no way back
也许,已经没有回去的路了   
You can keep talking
你还在前行   
But, baby, I'm walking away
但是,亲爱的,我已经走远   
Gonna have to cry me out
想要让我哭泣   
Gonna have to cry me out
想要让我哭泣   
Boy, there ain't no doubt
你,毫无疑问的   
Gonna have to cry me out
想要我哭泣   
Won't hurt a little bit
是否有一点点心痛   
Boy, better get used to it
你需要习惯这样的心痛   
You can keep talking
你可以继续前行 
But, baby, I'm walking away
但是,亲爱的,我已经走远    
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
The tears that I'll fall
我掉下的眼泪   
Mean nothing at all
什么也不代表 
It's time to get over yourself
现在是时候忘记你了   
Baby, you ain't all that
因为亲爱的,你并不是所有   
Maybe, there's no way back
也许,已经没有回去的路了   
You can keep talking
你还在前行 
But, baby, I'm walking away
但是,亲爱的,我已经走远    
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
You'll have to cry me out
你注定让我哭泣   
The tears that I'll fall
我掉下的眼泪   
Mean nothing at all
什么也不代表 
It's time to get over yourself
现在是时候忘记你了   
'Cause baby, you ain't all that
因为亲爱的,你并不是所有   
Maybe, there's no way back
也许,已经没有回去的路了   
You can keep talking
你还在前行 
But, baby, I'm walking away
但是,亲爱的,我已经走远 

评论

热度(205)